PRIKBORD

Het is de bedoeling dat hier wat actuele informatie komt te staan van optredens, zoals beschikbare flyers en mededelingen.

Update December 2023

Beste leden, onderstaand bericht en wens is gemaakt door ons gewaardeerd lid Klaas Dijkhuis, namens het bestuur stuur ik het door. We zijn weer afgemeerd in Noordpolderzijl voor de winterstop en om weer eens thuis te zijn. Van hieruit een kerstgroet van het Doekegat piratenkoor aan een ieder die ons een warm hart toe draagt. Ook bedanken we onze sponsoren die ons het afgelopen jaar weer financieel ondersteunt hebben. Natuurlijk ook de sponsoren die onze verloting mogelijk maakten en daarvoor prijzen beschikbaar stelden. Allen hartelijk dank. Verder wensen we een ieder hele fijne feestdagen en een voorspoedig, maar zeker een gezond en zangrijk 2024 toe namens het bestuur en leden van het Doekegat piratenkoor.

Een compilatie met de sponsoren staat op YouTube

Hartelijke groet en veel luister en kijk plezier gewenst.

Bestuur Doekegat Piratenkoor
====================================================================================================

Update Augustus 2023

Update juli 2023

Update juni 2023

Voor de tweede keer zijn wij op uitnodiging van Oosterstörm & Friends op de door hun georganiseerde korenfestival in de MartiniPlaza Theater te Groningen. Geniet van een avondvullend programma waarbij de koren een spetterend optreden verzorgen.

Wanneer: Zaterdag 7 oktober 2023
Aanvang: 20:00 uur
Waar: MartiniPlaza Theater

Toegangskaarten a € 17,50 zijn via deze site te bestellen door het invullen van het formulier zie Tabblad Contact.

De volgende koren staan te trappelen van ongeduld:

POPKOOR XING
 CORAZON SINGERS
 DOEKEGAT PIRATENKOOR
 OOSTERSTÖRM

Na afloop is er een geweldige afterparty:
MISSISSIPPI COUNTRYBAND

Update oktober 2022

Omdat alle Cd’s zijn uitverkocht heeft het bestuur besloten om van de 5 uitgebrachte Cd’s alle nummers te kopiëren op een USB stick. Wilt u ook graag in het bezit komen van een Doekegat Piratenkoor USB stick, dan kunt u deze bestellen of tijdens een optreden van het koor kopen. De kosten van de USB stick met logo bedragen € 15,00. Indien het verzonden moet worden, dan komen daar nog wat verzendkosten bij.

Shantykorenmiddag Uithuizen 07-05-2022

=======================================================

Update Juni 2020

Zoals iedereen wel weet gaat het erg lang duren voordat de 1,5 meter samenleving wegens de Corona virus weer wordt opgeheven. Repeteren en optreden is dan ook nog steeds niet mogelijk. We zijn afhankelijk van wat de RIVM beslist.
Het bestuur heeft daarom  besloten om aan alle koorleden een USB stick te geven. Hierop staan alle nummers van de 5 uitgebrachte Cd’s veel plezier ermee.

Update Maart 2020

Het bestuur heeft besloten om de komende 2 repetities (zie agenda) wegens de Corona virus uitbraak te laten vervallen. Dit houdt ook in dat de jaarvergadering uitgesteld wordt tot nader bericht. We zijn tot deze maatregel genoodzaakt, omdat we toch een kwetsbare doelgroep zijn en in ons midden ook leden hebben, die niet geheel meer gezond zijn. We hopen dat jullie begrip hebben voor de situatie. De eerst volgende repetitie zal dan als alles goed gaat, op 15 april zijn.

Oosterstörm & Friends Korenfestival

Een geweldige zaterdagavond beleeft op 12 oktober 2019 in MartiniPlaza. Wij als één van de optredende koren hebben erg genoten van de perfecte organisatie. Hieronder kan je een samenvatting zien van de optredende koren.

compilatie

Een mengelmoes van rock, pop, musicals, evergreens en sea songs
Voor de vierde keer organiseert Oosterstörm het korenfestival Oosterstörm & Friends. Ook dit jaar zijn er op uitnodiging van Oosterstörm diverse koren te gast. Geniet van een avondvullend programma waarbij de koren een spetterend optreden verzorgen!

Wanneer: Zaterdag 12 oktober 2019
Aanvang: 19:30 uur
Waar: MartiniPlaza

Toegangskaarten a € 17,50 zijn via deze site te bestellen door het invullen van het formulier zie tabblad Contact.

Inclusief servicekosten & garderobe

De volgende koren staan te trappelen van ongeduld:

Syerdeberth Siddeburen
Doekegat Piratenkoor Uithuizermeeden
Vals Alarm Groningen
Abfab Groningen
Oosterstörm Groningen

Na afloop is er een geweldige afterparty!

.